CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 3, 2011

gila bayanggg dalam pandangan pertama , ikutinyaaa

kawan kawan !
harini saya nak bercerita tentang penampilan hebat yang membuatkan seseorang gila bayang dalam pandangan pertama .
 oke dup dap dup dap , itu lah perasaan yang akan dirasai apabila seseorang itu gila bayang dalam percintaan pandang pertama ni.

 terdapat 5 tips tampil hebat di depan si dia , selamat mecuba :)

  1. PEMILIHAN PAKAIAN YANG SESUAI :                                                                               pakaian yang sesuai tidak bermakna anda perlu memakai pakaian yang berjenama atau yang mahal mahal . pilih pakaian yang sesuai mengikut perwatakan anda , dan yang penting kamu selesa dengan pakaian tersebut .
  2. MEKAP YANG RINGKAS :                                                                                                                 tidak perlu bermake up macam nak berlakon dekat pentas OPERA . cukuplah make up yang ringkas. walaupon lelaki sukakan perempuan yang suka bergaya dan pandai bersolek , tetapi tidak perlulah kamu bersolek dengan mekap yang tebal. lebih baik anda tampil dengan penampilan yang ringkas tetapi nampak elegan dan menarik , pasti si jejaki akan terpukau melihat natural beauty yang kamu miliki :)
  3. AKSESORI TIDAK TERLALU SARAT :                                                                                          cuba elakkan ! hahaha :D semua girl berfikiran , aksesori sarat mampu menawan haty si jejaka , tapi sumpah anda silap , :D   kamu akan   kelihatan seperti jurujual aksesori bergerak . sekiranyaa , baju anda telah sarat dengan pelbagai warna dan corak , tanggalkan semua aksesori yang anda padankan . tetapi jika baju anda kelihatan simple ini bukan bermakna anda boleh menggayakan semua aksesori yang kamu miliki . sebaliknyaa pakai yang bersesuaian sahaja untuk menyerlahkan keayuan yang anda miliku :D
  4. JANGAN BANYAK BERCERITA :                                                                                          elakkan kamu bercerita seorang diri. dalam hal ini , kamu perlu ada sikap memberi dan menerima. dalam sesi ini , terlalu banyak perkara yang mahu dibincangkan dan bertukar pengalaman , maka jangan terlalu ramah sehingga menutup peluangnyaa untuk bercerita :)
  5. MATIKAN TELEFON    :                                                                                                              jangan biarkan hari indah kamu berdua diganggu dengan deringan telefon.untuk mengelakkan mood masing masing kacau bilau , matikan telefon bimbit anda .
SEKIAN SAHAJA TIPS SAYA PADA HARI INI , SELAMAT MENCUBA , BYE BYE KAWAN KAWAN :)

No comments:

Post a Comment