CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 4, 2011

10 cara ucap " i LOVE you "

C.I.N.T.A.
cinta tidak semestinya di luahkan dengan mulut , tetapi boleh di luahkan dengan pelbagai cara.
seperti kata sebaris ayat inggeris YOUR THOUGHTFULNESS WILL SPEAK LOUDER THAN WORDS!

oke , cer kowang semua test cara caramenucapkan I LOVE YOU ni untuk meluahkan apa yang terbuka di dalam hati ,

  1. ALBUM GAMBAR : beli atau reka sebuah album gambar yang romantik gitu , dan letakkan semua koleksi gambar-gambar kamu berdua. setiap muka surat , letakkan bait2 cinta yang keluar dari hati sendiri.
  2. SEKUNTUM BUNGA : walaupun harga sekuntum bunga itu murah , tetapi ia tetap bernilai pada si dia dan dia akan lebih menghargainya lebih dari harta sendiri :)
  3. MESSAGE PUZZLE : ini menarik ! kamu tulis sebaris ayat cinta . kemudian , kamu potong-potongkannya menjadi puzzle , kemudian , kamu berikan padanya and let him/her do by itself ! game ini akan menarik apabila melihat reaksinya yang berjaya mencantumkan puzzle itu , :)
  4. PUISI ROMANTIK : luahkan cintamu melalui puisi atau madah cinta yang dibuat sendiri  dan berikan padanya.
  5. LOVE LIST :  berikan dia satu senarai atau 10 sebab mengapa kamu mencintainya.tuliskan dengan ikhlas dan jujur dari haty yang suci :) sebaiknya , kamu mengharnya melalui pos , kerna ia akan menimbulkan perasaan teruja dalam hatynyaa :)
  6. GAMBAR TERBAIK : framekan satu gambar yang sangat bermakna , menarik , dan banyak kenangan untuk kamu berdua , dan berikan padanya :)
  7. HADIAH BUATAN SENDIRI : korbankan sedikit masa dan tenaga jua kewangan untuk menghasilkan hadiah buatan sendiri , sebagai sontoh sesiapa yang pandai menjahit , atau kreatif , gunakan idea untuk membuat si dia tersenyum apabila melihat hadian buatan sendiri dari kekasih hatynyaa :)
  8. KONGSI RAHSIA : ceritakan rahsia yang kamu tidak pernah beritahu sesiapa termasukkan kedua ibu bapa kamu , haha , ade ke ? xpe xpe , test pk pk oke,jadi dengan cara ini , si dia lebih yakin , kamu sangat mencintainya :)
  9. CD LAGU KEGEMARANNYA : hadiahkan cd lagu kegemaranya tetapi yang berunsur cinta sedikit , katakan padanya , lagu ini amat bererti pada kamu kerana ini mewakili cinta kamu padanya :)
  10. MENONTON WAYANG : korbankan hasrat kamu untuk melihat movie kegemaran kamu untuknya . lebihkan cita rasa dia untuk menjaga hatinya ,. oke ?
 
jadi , ini sahaja yang dapat di kongsi bersama pada hari ini , sekian , terima kasih daun keladi , ecok lusa datang la jenguk lagi :)

2 comments: